צמיד כושר חכם בצבע שחור המתריע על הודעות או שיחות, כולל חיישן תאוצה ועמידות בפני מים בתקן 5ATM, שעון, מודד דופק, מודד צעדים, מנטר נתוני שחיה, רכיבה ואימונים.


350 
  • יצרן: Huawei
  • מק"ט: Fara-B19
  • משלוח: 

תיאור מוצר


צמיד כושר איכותי מבית Huawei מתריע על הודעות, שיחות, אפליקציות, דואר אלקטרוני, מזג אוויר. כולל חיישן תאוצה ועמידות בפני מים בתקן 5ATM. מודד דופק, קלוריות וצעדים, מגוון תכניות אימון ושלל ניטורי בריאות וכושר. צבע שחור.

ניטור SpO2 לאורך כל היום, תצוגת FullView, חיי סוללה של עד שבועיים

96 תכניות אימון: 85 בהתאמה אישית 10+ מצבי אימון מקצועיים כולל ריצה חיצונית, ריצה פנימית, הליכה חיצונית, מחזור חיצוני, מחזור מקורה, הליכה מקורה, שחייה בבריכה, אליפטי, חתירה +אימון קפיצה בחבל (חדש).

ניתן לאחסן ולנתח את כל הנתונים שלכם בגרפים קלים לקריאה, כך שתוכלו למפות את מסע הכושר שלכם ולהגדיר יעדים מעוררי השראה.

שטח צפייה גדול יותר הכולל צג AMOLED FullView בגודל 1.47 אינץ', יחס מסך-לגוף של 64% עם מסגרת נמוכה. בשילוב תצוגה ברזולוציה גבוהה של 194x368 עם 282 PPI  - לאיכות צפייה מירבית ומספקת יותר נתונים לתצוגה, תמונות גדולות יותר, סטטיסטיקות פעילות גופניות נוספות וניטור דופק קבוע. 

מגוון עצום של עיצובים לתצוגת השעון לבחירתך, הנגישים דרך חנות ה- HUAWEI Watch Face, החליפו אותם בעזרת החלקה פשוטה ואפילו השתמשו בתמונות משלכם.

חיי סוללה ארוכים של 14 יום לשימוש טיפוסי  ו -10 ימים לשימוש כבד. כאשר אכן נגמרת לכם הסוללה. 2 ימי שימוש ב 5 דקות טעינה בלבד.

 

ניטור דופק 24/7

מעקב אחר הדופק הוא אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות לכושר שלכם ולבריאותכם. טכנולוגיית ניטור הדופק ™TruSeen™ 4.0 משתמשת בעדשה אופטית ובעיבוד נתונים מבוסס AI כדי לפקח באופן מדויק על הדופק שלכם 24 שעות ביממה. קבלו התראה באופן מיידי כאשר קצב הלב שלכם יורד מתחת או עולה מעל רמות בטוחות. שימו את בריאות הלב שלכם בחזית ובמרכז.

ניטור SpO2 לאורך כל היום
רווי חמצן נמוך בדם כרונית, SpO2, עלול להוביל לעייפות, אובדן זיכרון ואפילו נזק לב ומוח. מסיבות אלה, תרצו לוודא שתמיד תישארו באזור הבטוח. ל- HUAWEI Band 6 יש מערכת זיהוי SpO2 מובנית שעוקבת אחר רווי החמצן בדם 24/7. אם הוא יורד נמוך מדי הרצועה תרטוט, כך שתוכלו לקחת פסק זמן לנשום ולהשיב את האיזון שלכם.

ניטור לחץ TruRelax™
עקבו אחר רמות הלחץ שלכם לאורך כל היום באמצעות ניטור הלחץ TruRelax™, וכאשר הרמה גבוהה מדי, השתמשו במדריך אימון הנשימה המובנה כדי להחזיר את עצמכם למצב נפשי רגוע וממוקד. התחילו בדרך לחיים פחות לחוצים

ניטור שינה TruSleep™ 2.0
התקדמו לשינה טובה יותר. TruSleep™ 2.0 מזהה מתי אתם ערים, וכאשר אתם נמצאים באחד מ -4 מצבי שינה שונים - שינה עמוקה, שינה קלה, REM ונמנום. עם דיוק משופר של 96.3%, הוא מתעד לא רק כמה ישנתם, אלא גם את איכות השינה שלכם. ניתן לזהות 6 בעיות שינה מרכזיות ותוכלו לקבל מעל 200 הצעות לשיפור השינה. ימים טובים יותר מתחילים בשינה טובה יותר.

ניטור המחזור החודשי
שמרי על לוח שנה קל לניווט של המחזור החודשי שלך עם HUAWEI Band 6. קבלי תזכורות דיסקרטיות ומתוזמנות בזמן מתי הזמן הזה בחודש מגיע. חבר אכפתי ועוזר על פרק כף היד שלך.

הדרכה לאימונים מדעיים
כמו המאמן האישי שלך, הקליט ומשוב את נשימתך, התאוששות והשפעה שלך, לאחר כל אימון מבוסס, על אלגוריתם TruSport ™.

הפעילו את היום שלכם על ידי הגדרת 3 יעדי פעילות יומיומיים - צעדים, שעות פעילות ופעילות בעוצמה בינונית-גבוהה.                                                                                                                                                                                                   HUAWEI Band 6 ישמור באופן אוטומטי על מעקב אחר ההתקדמות שלכם באמצעות טבעות צבעוניות ומושכות את העין. קבלו תזכורות והודעות מלאות מוטיבציה כאשר השגתם את יעדיכם. ההרגשה תמיד טובה יותר כאשר השגתם את מטרותיכם.

זיהוי תנועה אוטומטי 
תזכורת פופ-אפ אוטומטית להקלטת נתונים ב 6 מצבי אימון: הליכה פנימית, הליכה חיצונית, ריצה חיצונית, ריצה פנימית, אליפטי, חתירה. וקבלת משוב לאחר כל אימון המבוסס על אלגוריתם TruSport ™.

אפליקצייה להורדה
הורידו את אפליקציית Health App מ- HUAWEI AppGallery והתחילו את הפרק הבא בחייכם.

 

שליטת בהשמעת מוסיקה (נתמכת רק בטלפונים עם מערכת הפעלה Android 6.0 ואילך)
מצא טלפון, מצא פס (נתמך רק על ידי טלפונים של Huawei עם EMUI 11.0 ואילך)

תזכורות :

• הודעה על שיחה נכנסת
• תזכורת להודעה
• תזכורת לאזעקה
• תזכורת לפעילות
• התראת ניתוק Bluetooth
• התראות על סוללה חלשה וכיבוי אזעקה בגלל רמת סוללה נמוכה
• תזכורת לכל קילומטר בזמן האימון (תזכורת מרווח)
• תזכורת לדופק מנוחה
• הפעילו אזהרת דופק בגבול העליון
• תזכורת להישג יעד