HUAWEI Smart Watch FIT Mini Fara-B69/B חום גברים שעון ספורט חכם איכותי, למדידת נתוני כושר ובריאות, 96 מצבי אימון שונים, מעקב דופק ושינה, עמיד במים ובעל התראות – צבע חום גברים מסגרת נירוסטה דגם מיני


350 
  • יצרן: Huawei
  • מק"ט: Fara-B69/B
  • משלוח: 

תיאור מוצר



מפרט
 
דגםFara-B69/B
רצועהFluoroelastomer (פלואור-אלסטומר)
מידות השעון46mm x 30mm x 10.7mm
מסגרתStainless Steel (נירוסטה)
משקלכ- 34 גרם
תצוגה"AMOLED 1.64
תצוגהThe AMOLED touchscreen supports slide and touch gestures
תצוגה רזולוציה280x456pixels PPI 326
סוללהחיי סוללה ארוכים של 10 ימים
סוללה180mAh
זכרון ROM4GB
זכרון RAM16MB
צבעלבן
גרסת בלוטוסBluetooth5.0
דרישות מערכתAndroid 5 or later / iOS 9.0 or later
GPS מובנהכן
עמידות מים5ATM עומק של 50 מטר
תכולת מארזשעון, בסיס טעינה, מדריך למשתמש וכרטיס אחריות
מערכת הפעלהHuawei wearable platform
הדרכה קוליתלא תומך
רמקול / ספיקרלא
תומך בשיחות בלוטוסלא
חיישניםOptical heart rate sensor
חיישנים6axis IMU sensor Accelerometer sensor,Gyroscope sensor
חיישניםCapacitive sensor
חיישניםAmbient light sensor
 

תאור מוצר

לפרטים נוספים: https://consumer.huawei.com/en/wearables/watch-fit-mini/

צבע חום גברים

 

 שעון ספורט חכם איכותי, למדידת נתוני כושר ובריאות, 96 מצבי אימון שונים, מעקב דופק ושינה, עמיד במים ובעל התראות, ספירת צעדים, מרחק, קלוריות, נוח, קל ודק

מהדורה אלגנטית עם מסגרת נירוסטה מלוטשת ומרשימה המתאחדת בצורה חלקה עם רצועת הפלואור-אלסטומר הרכה להתאמה נוחה תמיד.

 דגם קומפקטי-מיני

התראות רטט ותצוגה לשיחות והודעות נכנסות, תזכורות התראות, זיהוי מתקשר, SMS, דוא"ל, דוחות מזג אוויר, לוח שנה ואפליקציות חברתיות.

חיי סוללה ארוכים למשך 14  ימים יחד עם טעינה מהירה - כולל ארכיטקטורת ערכת שבבים כפולה ומערכת צריכת חשמל נמוכה

 

בקרת הפעלת מוסיקה ומצלמה מרחוק

ניתן להתאים יותר מ -130 סוגי תצוגות שעון וגם תמונה אישית מהאלבום

רצועת סיליקון ומסגרת פולימרית עמידה

 

96 מצבי אימון - כולל 11 אימונים מקצועיים ו -85 מותאמים אישית. תוכל לנהל ביעילות את ביצועי האימון שלך, על ידי הבנת היבטים פיזיולוגיים של האימון

12 קורסי כושר מונפשים - 3 דקות קורסים למנוחה במשרד, וקורסים מתקדמים בבית. הדגמות אנימציה של 44 תנועות שונות כדי להפוך את הפעילות הגופנית להיות יותר מצחיקה ומקצועית

זיהוי אימונים אוטומטי - ע"י מעקב אחר התנועה שלך כולל יציבה, WATCH FIT מזהה אוטומטית 6 מצבי אימון.

13 קורסי ריצה מותקנים מראש מההתחלה ולמתקדמים, אלגוריתם אימונים מקצועי להדרכת אימונים נוספת

 

  • ניטור דופק : מעקב אחר קצב לב והתראה TruSeenTM4.0  מציע מעקב 24 שעות אחר קצב הדופק שלך בדיוק. כדי להוסיף אמצעי בטיחות נוסף עבורך, הוא ירטוט להזכיר לך כאשר הדופק שלך היה במצב גבוה / נמוך במשך 10 דקות
  • ניטור SpO2 מדידת SpO2: דע את ריכוז החמצן בדם בזמן אמת, כדי ללמוד על מצבך הבריאותי לבטיחות האימון בחוץ, ולקיים אורח חיים בריא יותר על ידי פעולה על התוצאה.
  • מוניטור לחץ: מעקב אחר לחץ TruRelax ™ עוקב אחר שינוי התנועות וקצב הלב שלך, כדי לנתח ולפקח על הלחץ שלך לאורך כל היום, ומספק לך תרגיל נשימה מתוכנן לשחרור הלחץ
  • ניטור שינה:TruSleepTM2.0technology עוקב אחר קצב הלב במהלך השינה וינתח זאת על ידי אלגוריתמים כדי לזהות 4 שלבי שינה, ומספק יותר מ 200 הצעות לשיפור איכות השינה המדעיות בהתבסס על 6 בעיות שינה שזוהו.

 חזון בזמן
פלא לחושים שלכם, מסך המגע AMOLED FullView בגודל 1.47 אינץ' ב-HUAWEI WATCH FIT mini מציג תצוגה יוצאת דופן. לכו על לוח השעונים המספרי הקלאסי, או בחרו מתוך 5 אפשרויות נוספות מובנות, כל אחת מתאימה לדרכים השונות שבהן אתם חיים. בנוסף, עיין ב-HUAWEI Watch Face Store כדי לבחור מתוך יותר מ-300 נוספים.

עוצב כדי להשתלב איתכם
עם העיצוב המעוגל בעדינות שלו, התואם לקווי המתאר של פרק כף היד שלכם, וגוף סגסוגת אלומיניום קל משקל, HUAWEI WATCH FIT mini מתאים לכם בכל מובן.

עברו לחכם, החזיקו לאורך זמן
HUAWEI WATCH FIT mini מציע חיי סוללה מדהימים של עד 14 ימים לשימוש טיפוסי, ו-10 ימים לשימוש כבד. כאשר נגמרת לכם הסוללה, אין בעיה - השיגו שימוש של יומיים מזמן טעינה של 5 דקות בלבד באמצעות המטען המגנטי. החיים קצרים מכדי שתבזבזו זמן בדאגה לחיי הסוללה.

מעקב שינה TruSleep™ 2.0
תיהנו משינה באיכות טובה יותר עם TruSleep™ 2.0 ב-HUAWEI WATCH FIT mini. ניתן לעקוב אחר 4 מצבי שינה שונים - שינה עמוקה, שינה קלה, REM ונמנום - עם דיוק משופר של 96%. בנוסף, קבלו למעלה מ-200 הצעות לשיפור שינה עבור 6 בעיות שינה עיקריות.

ניטור SpO2 לאורך כל היום
כאשר ריווי החמצן בדם שלכם SpO2 נמוך, זה עלול לגרום לעייפות, אובדן זיכרון ואפילו נזק למוח וללב. מסיבות אלו, תרצו לוודא שאתם תמיד נשארים באזור הבטוח. ל-HUAWEI WATCH FIT mini מערכת מובנית לזיהוי SpO2 המנטרת את ריווי החמצן בדם שלכם 24/7. אם הוא יורד נמוך מדי, השעון רוטט, כך שתוכלו לקחת פסק זמן לנשום ולהחזיר את שיווי המשקל שלכם.

ניטור דופק 24/7
שמרו על קשר עם הלב שלכם באמצעות טכנולוגיית ניטור דופק TruSeen™ 4.0. הודות לעדשה האופטית המדויקת ועיבוד נתונים מבוסס AI, תוכלו לקבל קריאה מדויקת של הדופק שלכם 24/7, ולקבל התראה מיידית אם הוא עובר או מתחת לרמות בטוחות.

ניטור מתח TruRelax™
הביאו רוגע ללחצים היומיומיים שלכם. ניטור המתח TruRelax™ מאפשר לכם לדעת מתי אתם לא עומדים בלחץ, ומאפשר לכם להשתמש במדריך האימון המובנה לנשימה כדי לשמור על מקורקע בכל עת.

היכנסו למצב פעילות
בחרו מתוך עד 96 מצבי אימוני פנים וחוץ שונים. בנוסף, עקבו אחר רמות הפעילות שלכם עם 3 יעדי פעילות יומיומיים - צעדים, שעות פעילות ופעילות בעצימות בינונית עד גבוהה - באמצעות טבעות צבעוניות, המושכות את העין.

הסתדר הכול
עקבו אחר הדופק שלכם, שריפת הקלוריות ועוד במהלך האימונים, כולל אימון הקפיצה החדש בחבל. ראו את כל הנתונים שלכם המאוחסנים וניתנים לניתוח בגרפים קלים לקריאה, כך שתוכלו לשרטט את מסע הכושר שלכם ולהגדיר יעדים שנותנים לך