HUAWEI FreeBuds 4 Hero-CT060 כסוף


550 
  • יצרן: Huawei
  • מק"ט: Hero-CT060/S
  • משלוח: 

תיאור מוצר


תאור מוצר

 לפרטים נוספים: https://consumer.huawei.com/uk/headphones/freebuds4/ בצבע כסוף

 

אוזניות אלחוטיות ואיכותיות מבית Huawei, נותנות לכם חופש אמיתי True Wireless בטכנולוגיית Bluetooth כדי להאזין למוזיקה ולנהל שיחות מהטלפון הנייד מכל מקום,

בכל זמן עם סוללה חזקה המאפשרת עד 4 שעות האזנה לאוזניות בלבד ועד 22 שעות כולל מארז הטעינה.

 

ביטול רעשים Open-fit Active Noise Cancellation 2.0 נוחות אוורירית. סאונד ברזולוציה גבוהה.
מוזיקה טובה יותר בנוחות

אוזניות HUAWEI FreeBuds 4 לוקחות את ביטול הרעשים לגבהים חדשים, ומשלב טכנולוגיית התאמת אוזניים אדפטיבית חדשה עבור אימרסיביות שמע גדולה עוד יותר. עיצוב open-fit מאפשר איזון של לחץ האוויר, תוך הקפדה על כך שצלילים סביבתיים חשובים עדיין ישמעו - לחוויית לבישה בטוחה ונוחה יותר גם לאחר שעות ארוכות של שימוש.
* ככל שההתאמה של האוזניות קרובה יותר, כך אפקט ביטול הרעשים גדול יותר. חללים קטנים יותר באוזניים מאפשרים לאוזניות להשיג אפקט גדול יותר של ביטול רעשים מאשר חללי אוזניים גדולים יותר. מומלץ לשמור על התאמה צמודה בעת לבישת האוזניות כדי למקסם את אפקט ביטול הרעש.

 

HUAWEI AI Life
קבלו AI Life עבור ה- HUAWEI FreeBuds 4

הורידו את האפליקציה Huawei AI Life לניהול מצבי ביטול הרעשים ומצבי השמע ב- HUAWEI FreeBuds4. השתמשו ב-Audio Connection Center (לא זמין ב- iOS) כדי לעבור בצורה חלקה בין מכשירים, בתוספת תכונות מהנות אחרות.

 

בהרמוניה איתכם
כל אוזן שונה. זו הסיבה ש- HUAWEI FreeBuds 4 משתמשות בטכנולוגיית התאמת אוזניים אדפטיבית כדי לזהות את צורת האוזן הייחודית שלכם ואיך אתם לובשים אותן, ואז בוחר בצורה מושכלת ממגוון מצבי ביטול רעש כדי להשיג הפחתת צלילים אופטימלית בתדר נמוך.

 

נוחות אוורירית. מעגל האזנה חדש
מארז הטעינה מעוגל בשלמות נועד להתאים בדיוק לכף היד. ועכשיו הוא עוד יותר קטן וקליל, ומחליק בצורה חלקה לכיס שלכם, כדי לקבל דרך קלה יותר לקחת את המוזיקה שלכם איתכם.

 

התאמה משופרת
האוזניות מעוצבות בצורה ארגונומית כך שיתאימו במדויק לאוזן שלכם, לתחושה נכונה בכל פעם. ובמשקל של 4.1 גרם בלבד, הן יושבות באוזניים באופן טבעי ונוח, ומציעות דרך כמעט חסרת משקל ליהנות ממוזיקה.

 

סאונד ברזולוציה גבוהה. מגיעות לצלילים הגבוהים
דרייבר LCP דינמי בגודל 14.3 מ"מ בתוך כל אוזנייה הוא זה שעוזר ל- HUAWEI FreeBuds 4 להשיג את איכות הצליל יוצאת הדופן שלהן. הדרייברים מתגאים בטווח תדרים של עד 40kHz, והם יאפשרו לכם לחוות את המנגינות והגוונים העשירים של כל השירים האהובים עליכם.
בס מוגבר
בס טוב יותר זקוק למרחב משלו. כל אוזנייה מצוידת במנוע משפר בס משלה לרטט דיאפגרמה גדול יותר, ויוצר בס עמוק ומרשים שתוכלו להרגיש באמת.

 

סתם נגיעה
השתמשו באוזניות HUAWEI FreeBuds 4 שלכם כדי לשלוט באופן ההאזנה למוזיקה שלכם וענו לשיחות באמצעות פקדי מחוות פשוטים ואינטואיטיביים שניתן להשתמש בכל אוזניה.
הקשה כפולה:
מענה / סיום שיחה, השמעה / השהיית מוסיקה, שיר קודם / הבא, הפעלת עוזר קולי

 החלקה למעלה / למטה:
הגבירו / החלישו את עוצמת הקול

 לחיצה ארוכה:
הפעלת / השבתת ביטול רעשים, דחיית שיחה

 

חיבור שמע חכם
הכפילו את החיבורים שלכם

פתחו את מארז הטעינה כדי להתאים את האוזניות לטלפון, טאבלט או מחשב בקרבת מקום באמצעות בקשת צימוד אוטומטית. בנוסף, חברו אותן לשני מכשירים בו זמנית, להאזנה חלקה וניתנת להחלפה.

 

נצחו על הסאונד שלכם
Audio Connection Center באפליקציית Huawei AI Life מאפשר לכם לנהל את כל המכשירים המצומדים ל- HUAWEI FreeBuds 4 על גבי מסך יחיד וקל לשימוש. השתמשו באפליקציה כדי להעביר שמע בין מכשירים ולתאם את החיים הדיגיטליים שלכם בדרכים.

 

צליל בהרמוניה עם המכשירים שלכם
תוך שימוש בעוצמה האינטראקטיבית הרב-התקנית של HarmonyOS 2, תוכלו להעביר וידאו מהטלפון שלכם ל- Huawei Vision, למחשב נייד או לטאבלט, ואת השמע ל- HUAWEI FreeBuds 4. וודאו שסרטי לילה מאוחרים על המסך הגדול יהיו לאוזניכם בלבד.

 

בידור אודיו בכל עת. העצימו כל זיכרון באמצעות הקלטת HD
החליטו על הצלילים שתקליטו עם HUAWEI FreeBuds 4 הודות להקלטת סאונד 48kHz HD כפולה. Surroundings Mode מאפשר לכם ליצור מחדש כל סביבה בה אתם נמצאים, ולקלוט את הצלילים סביבכם בפירוט מבריק.

Voices Mode משתמש בטכנולוגיית זיהוי תדרים קוליים כדי לחדד את התדרים הספציפיים של הקול שלכם, וחוסם רעשי רקע זרים בתהליך.

 

דהרו לניצחון עם Synced Game Sounds
עם טכנולוגיית קידוד שמע חדשה למשחקים, אוזניות HUAWEI FreeBuds 4 מסוגלות להפחית את זמן ההשהיה ל-90ms בלתי מורגש בטלפונים עם HarmonyOS 2 ו -150ms בטלפונים עם EMUI, עבור אודיו שנשאר בסינכרון עם האקשן על המסך. הפכו את המשחק המועדף עליכם לניצחון רב חושי.

 

עוצמה גדולה באריזה קטנה
ANC כבוי
השמעת מוזיקה עם מארז טעון במלואו: 22 שעות
השמעת מוזיקה מאוזניות טעונות במלואן: 4 שעות
טעינה מהירה של 15 דקות מאפשרת השמעת מוזיקה ל: כשעתיים וחצי
ANC פעיל
השמעת מוזיקה עם מארז טעון לחלוטין: 14 שעות
השמעת מוזיקה מאוזניות טעונות במלואן: 2.5 שעות

 

הרגע שלכם, המוזיקה שלכם
HUAWEI Music מספק חוויית מוזיקה איכותית ומקיפה לחלוטין, עם קטלוג מוזיקה עצום שתוכלו להזרים, להוריד וליהנות ממנו ככל שתרצו.

 

קיבולת סוללה
לאוזנייה: 30mAh (מינימום) *
מארז טעינה: 410mAh (מינימום) *
חיי סוללה
השמעת מוזיקה בטעינה אחת: 4 שעות (עם ANC מושבת) **
השמעת מוזיקה בטעינה אחת: 2.5 שעות (עם ANC מופעל) **
השמעת מוזיקה עם מארז טעינה: 22 שעות (עם ANC מושבת) **
השמעת מוזיקה עם מארז טעינה: 14 שעות (עם ANC מופעל) **
זמן טעינה
כשעה לאוזניות (במארז הטעינה) **
כשעה למארז הטעינה (חוטי, ללא אוזניות) **
<אדום> * ערך אופייני. קיבולת בפועל עשויה להשתנות מעט. קיבולת זו היא קיבולת הסוללה הנומינלית. קיבולת הסוללה בפועל עבור כל טלפון בודד עשויה להיות מעט מעל או מתחת לקיבולת הסוללה הנומינלית.
** מבוסס על תוצאות הבדיקה של מעבדת HUAWEI, לעיון בלבד.